« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
JUTRO
1.sat: 8:00-8:45
2.sat: 8:50-9:35
3.sat: 9:40-10:25
odmor 10:25-10:40
4.sat: 10:45-11:30
5.sat: 11:35-12:20
6.sat: 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1.sat: 14:00-14:45
2.sat: 14:50-15:35
3.sat: 15:40-16:25
odmor 16:25-16:40
4.sat: 16:45-17:30
5.sat: 17:35-18:20
6.sat: 18:25-19:10
Učenici 5.a i 5.b razreda su dana 22. i 24. listopada 2024. godine sudjelovali u radionici Doživljaji poezije osjetilima u pjesmi Dobriše Cesarića "Jesen" koju je pripremila prof. Marija Vučković. Kako je sve izgledalo, pogledajte u nastavku.
Tko? 5.a, 5.b, prof. Marija Vučković
Što? Doživljaj poezije osjetilima / prepoznavanje pjesničkih slika
Kada? 22. i 24. listopada 2024. godine
Gdje? OŠ Sućidar (učionica hrvatskog jezika)
Zašto? Kako bi učenici naučili izdvojiti motive i pjesničke slike iz pjesme „Jesen“ Dobriše Cesarića i imenovali osjetila kojim pjesnik doživljava prirodu u jesensko vrijeme.
Kako? Učenici su uočavali različite pjesničke slike s kojima su povezivali svoja osjetila na temelju prigodnih „jesenskih instalacija“ - različitih jesenskih plodova i lišća koje su donijeli od kuće. Svaki od učenika unutar grupe je bio zadužen za jednu pjesničku sliku; kušali su, promatrali, mirisali, opipavali jesenske plodove te ih crtali i opisivali u bilježnicu.
Ciljevi: Učenici su doživjeli poeziju na novi način, doživljavali su pjesničke slike s kojima su povezivali svoja osjetila i na taj način su potaknuti na budući skladan život s prirodom, razvijanje sposobnosti zapažanja promjene u prirodi, uočavanje i doživljavanje osobnih vrijednosti. Razvijanje sposobnosti razumijevanja svijeta prikazanog u lirskoj pjesmi te samostalno istraživanje slikovitosti lirske pjesme.
Slušamo: Za vrijeme radionice prigodno smo slušali Antonia Vivaldija : Četiri godišnja doba – Jesen.
Učenici: Iskazali su zadovoljstvo ovakvim načinom rada. Izdvojili smo samo neke komentare učenika koji su radionicu doživjeli na iskren i zanimljiv način:
“Bilo je jako zabavno ,jesenske instalacije su stvarale pravi dojam jeseni u učionici .“
„Sime je rekao kako je jesensko voće za radionice naručio na Temu…“
„ Zabavljali smo se kušajući jesensko voće te bi rado ponovili radionicu .“
„Svidjelo mi se kada su kapljice kod otvaranja šipka letjele na sve strane gdje smo se od srca nasmijali .“
„Radionica je bila poučna i zabavna jer smo opisivali i crtali jesensko voće u bilježnicu .“
„Grupni rad mi je bio zabavan i dinamičan .“
Na kraju možemo zaključiti kako smo proveli dva sata hrvatskoga jezika u dinamičnoj atmosferi ispunjenoj smijehom, veseljem ,radošću na obostrano zadovoljstvo. Učenici su vrijedno počistili razred ,pohvala !
Pozdrav do sljedeće radionice…