preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Sućidar" Split

Login
Kalendar
« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Kalendar nastave 2024./25.

 

Radovi učenika

Slika mjeseca

     

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 12. 2013.

Ukupno: 605942
Ovaj mjesec: 3491
Ovaj tjedan: 606
Danas: 4
Raspored zvona

             

       JUTRO

1.sat: 8:00-8:45 

2.sat: 8:50-9:35

3.sat: 9:40-10:25

odmor 10:25-10:40

4.sat: 10:45-11:30

5.sat: 11:35-12:20

6.sat: 12:25-13:10

 

  POSLIJEPODNE

1.sat: 14:00-14:45

2.sat: 14:50-15:35

3.sat: 15:40-16:25

odmor 16:25-16:40

4.sat: 16:45-17:30

5.sat: 17:35-18:20

6.sat: 18:25-19:10

e-Dnevnik

Školski liječnik

  • dr. med. Silvana Stipanović, spec. školske med.
  • Adresa: Trg Hrvatske bratske zajednice 7
  • Tel: 021/480-304
  • E-mail liječnice:
  • silvana.stipanovic@nzjz-split.hr  
  • E-mail med.sestre:
  • jelena.bilic@nzjz-split.hr
Udžbenici 2024./2025.
Podcast OŠ "Sućidar"

STARIJE EPIZODE: EP. 1

EP. 2

Polaganje stručnih ispita

Uplatu troškova polaganja stručnog ispita na IBAN: 

HR0224840081100647964

RAZREDNA NASTAVA

PRIRODA I BIOLOGIJA

GLAZBENA KULTURA

Školska knjižnica

Vaši prijedlozi

Ukoliko imate neki prijedlog ili primjedbu u vezi sadržaja web stranice, javite se administratorici Dominki Debak na e-mail ossucidarknjiznica@gmail.com 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Radionica u 5.a i 5.b razredu
Autor: MARIJA VUČKOVIĆ, 14. 11. 2024.

Učenici 5.a i 5.b razreda su dana 22. i 24. listopada 2024. godine sudjelovali u radionici Doživljaji poezije osjetilima u pjesmi Dobriše Cesarića "Jesen" koju je pripremila prof. Marija Vučković. Kako je sve izgledalo, pogledajte u nastavku.


Tko? 5.a, 5.b, prof. Marija Vučković

Što? Doživljaj poezije osjetilima / prepoznavanje pjesničkih slika

Kada? 22. i 24. listopada 2024. godine

Gdje? OŠ Sućidar (učionica hrvatskog jezika)

Zašto? Kako bi učenici naučili izdvojiti motive i pjesničke slike iz pjesme „Jesen“ Dobriše Cesarića i imenovali osjetila kojim pjesnik doživljava prirodu u jesensko vrijeme.

Kako? Učenici su uočavali različite pjesničke slike s kojima su povezivali svoja osjetila na temelju prigodnih „jesenskih instalacija“ - različitih jesenskih plodova i lišća koje su donijeli od kuće. Svaki od učenika unutar grupe je bio zadužen za jednu pjesničku sliku; kušali su, promatrali, mirisali, opipavali jesenske  plodove te ih crtali i opisivali u bilježnicu.

Ciljevi: Učenici su doživjeli poeziju na novi način, doživljavali su pjesničke slike s kojima su povezivali svoja osjetila i na taj način su potaknuti na budući skladan život s prirodom, razvijanje sposobnosti zapažanja promjene u prirodi, uočavanje i doživljavanje osobnih vrijednosti. Razvijanje sposobnosti razumijevanja svijeta prikazanog u lirskoj pjesmi te samostalno istraživanje slikovitosti lirske pjesme.

Slušamo: Za vrijeme radionice prigodno smo slušali Antonia  Vivaldija : Četiri godišnja doba – Jesen.

Učenici: Iskazali su zadovoljstvo ovakvim načinom rada. Izdvojili smo samo neke komentare učenika koji su radionicu doživjeli na iskren i zanimljiv način:

“Bilo je jako zabavno ,jesenske instalacije su stvarale pravi dojam jeseni u učionici .“

„Sime je rekao kako je jesensko voće za radionice naručio na Temu…“

„ Zabavljali smo se  kušajući jesensko voće te bi rado ponovili radionicu .“

„Svidjelo mi se kada su kapljice kod otvaranja šipka letjele na sve strane gdje smo se od srca nasmijali .“

„Radionica je bila poučna i zabavna jer smo opisivali i crtali jesensko voće u bilježnicu .“

„Grupni rad mi je bio zabavan i dinamičan .“

Na kraju možemo zaključiti kako smo proveli dva sata hrvatskoga jezika u dinamičnoj atmosferi ispunjenoj smijehom, veseljem ,radošću na obostrano zadovoljstvo. Učenici su vrijedno počistili razred ,pohvala !

Pozdrav do sljedeće radionice…





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju