Glazbene radionice u PRO
Svaki sat započinje pjesmom npr. „Dobro jutro, dobar dan“ , a završava pjesmom„ Doviđenja bye bye bye„ uz sviranje (pljeskanjem ruku, pucketanjem prstima ili na nekom od ritamskih instrumenata, ovisno kako tko može). –izvođenje glazbe tjeloglazbom
Aktivnosti raspodijeliti prema raspoloženju učenika ; ne forsirati previše .
SLUŠANJE GLAZBE UZ POKRET
–glazbena igra „SAT“ – učenici rukom „glume“ / oponašaju kazaljke na satu -slušanjem glazbe pomiču svoje ruke oponašajući kazaljke na satu (rade skupa sa učiteljicom, tj. prate njezin rad ruku, može jedna po jedna ruka, a može i zajedno – realizacija glazbenog pulsa; koordinacija pokreta (gl. primjer: J. Haydn : Sat iz Londonske simfonije).
–glazbena igra „NOĆ-DAN“ – učiteljica svira visoke i duboke tonove, a oni ih dizanjem i spuštanjem prepoznaju – realizacija visoko – duboko
–hodanje uz glazbu –učenici hodaju / koračaju oponašajući učiteljicu prateći tempo skladbe – realizacija tempa, a moguće i dvočetvrtinska mjera.
IZVOĐENJE GLAZBE
–na prozoru prstima oponašaju padanje kiše (tiho – srednje glasno – glasno ili p-mf-f ; može i postepeno pojačavanje – cresscendo – descresscendo ) – izvođenje dinamike, tj. jačine .
-ova aktivnost se može realizirati tapšanjem koljena ili na rit. glazbalima (ponuditi učenicima glazbala pa neka ih sami isprobavaju i odluče na kojima će svirati ). -izvođenje dinamike, tj. jačine
– igra „Zip-Zap“ – učenici koračaju u mjestu ( jedan-dva)
-učenici uz koračanje izgovaraju zip- zap
-učenici uz koračanje izgovarajući zip-zap i bacaju loptu jedno drugome nastojeći pratiti stalan ritam / može i kombinacija učiteljica – učenik. (zip-baca loptu; zap –vraća loptu)
– aktivnosti kombinirati ovisno o učenicima – sviranje ritma