PUTOVANJE KROZ VRENJE: INTEGRIRANI PRISTUP FERMENTACIJSKIM PROCESIMA
U našoj školi njegujemo inovativno poučavanje koje učenike potiče na istraživanje, suradnju i povezivanje različitih područja znanja. Upravo takav pristup primijenjen je u istraživačkom radu Putovanje kroz vrenje gdje su učenici kroz integrirani pristup i timski rad istraživali alkoholno, octeno i mliječno kiselo vrenje.
Učenici 7.a razreda su pod vodstvom svoje mentorice Dragane Mamić, prof. biologije i kemije, sudjelovali u osmišljavanju i izvođenju eksperimenata koji prikazuju tri različite vrste fermentacije. Svaka grupa preuzela je odgovornost za određeni pokus – od pripreme materijala do bilježenja rezultata i predstavljanja zaključaka. Ova inovativna metoda poučavanja je osmišljena tako da poveže znanja iz više predmeta, potakne učenike na kritičko razmišljanje, timski rad i praktično učenje, a sve kroz istraživački i iskustveni pristup koji ih stavlja u središte nastavnog procesa. Pripremu nastavnog sata sa svim materijalima možete pogledati na priloženim linkovima:
PRIPREMA ZA NASTAVNI SAT_PUTOVANJE KROZ VRENJE
Radni listić 1_Alkoholno vrenje