« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
JUTRO
1.sat: 8:00-8:45
2.sat: 8:50-9:35
3.sat: 9:40-10:25
odmor 10:25-10:40
4.sat: 10:45-11:30
5.sat: 11:35-12:20
6.sat: 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1.sat: 14:00-14:45
2.sat: 14:50-15:35
3.sat: 15:40-16:25
odmor 16:25-16:40
4.sat: 16:45-17:30
5.sat: 17:35-18:20
6.sat: 18:25-19:10
Od ove šk.god. 2015. /2016. naša škola se uključila u projekt „Mala splitska debata“ te smo, Michelle Šmit, dječja gradska vijećnica škole Sućidar, i ja, potpisnik ovih redova , koordinatorica projekta Dina Klarić, psihologinja, nazočile prvoj edukaciji. Na radnom sastanku, u utorak, 20. listopada 2015. u Gradskoj knjižnici Marko Marulić, profesorica Danka Hrženjak Munivrana, koja je ujedno i voditeljica debatnog natjecanja, nam je zajedno s učenicima III. gimnazije iz Splita prezentirala kako se debatira te dala najkonkretnije upute za daljnji rad. U nastavku možete vidjeti fotografije s edukacije.
Projekt „Mala splitska debata“ je projekt Dječjeg gradskog vijeća Grada Splita koji će se provoditi u razdoblju od listopada 2015. do travnja 2016. Sudionici su 27 dječjih vijećnika ( iz 27 splitskih osnovnih škola )koji će biti članovi svoje školske ekipe od 3 člana. Tijekom provedbe projekta, nakon izrada kurikuluma i edukacije sudionika, održat će se natjecanje među školama do završnog natjecanja (2 ekipe) u Velikoj vijećnici gradske uprave. Naravno, pobjednik Male splitske debate dobit će i nagradu.
Također, Grad Split će ovaj projekt prijaviti za naj-projekt Dječjeg gradskog vijeća za 2016.g.
Na vrhu stranici možete vidjeti fotografiju plakata kojeg je dizajnirala Marija Ana Miše, učenica splitske Škole likovnih umjetnosti. Rad je, među 6 ponuđenih, odabrala predsjednica Dječjeg vijeća zajedno sa svojim školskim kolegama. Plakat će biti izložen na panou u školi.
Dina Klarić, prof. psihologije
Koordinatorica projekta