« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
JUTRO
1.sat: 8:00-8:45
2.sat: 8:50-9:35
3.sat: 9:40-10:25
odmor 10:25-10:40
4.sat: 10:45-11:30
5.sat: 11:35-12:20
6.sat: 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1.sat: 14:00-14:45
2.sat: 14:50-15:35
3.sat: 15:40-16:25
odmor 16:25-16:40
4.sat: 16:45-17:30
5.sat: 17:35-18:20
6.sat: 18:25-19:10
Projekt Urbano vs ruralno je uključio suradnju dviju škola OŠ Sućidar u Splitu i SŠ dr. Mate Ujevića Imotski iz Imotskog. Učiteljice Dragana Mamić, prof. (OŠ Sućidar) i Marijana Vuković, prof. (dr. Mate Ujevića Imotski) organizirale su učinkovitije pristupe učenju i poučavanju, a projektno učenje i projektna nastava jedno je od njih. Metodom projektne nastave učenice šestog razreda naše škole: Antea Ćubelić i Nadana Rikarda Podrug i učenici SŠ dr. Mate Ujević Imotski (Martina Žužul i Mate Boban) radili su u timu i međusobno surađivali, samostalno anketirali učenike svoje škole, pronalazili informacije i potrebne podatke koje su naknadno analizirali i rezultate prikazali grafički.
ISTRAŽIVAČKO PITANJE koje je bio cilj projekta:
Kako populacija ruralne i urbane sredine emitira CO2?
HIPOTEZE učenika:
H1: Učenici ruralne sredine emitiraju manje CO2 u odnosu na učenike urbane sredine.
H2: Učenici ruralne i urbane sredine emitiraju jednaku količinu CO2.
NAČIN PRIKUPLJANJA PODATAKA:
OBRADA PODATAKA:
Sakupljač podatke svakog učenika upisuje u tablicu koja se sastoji od imena učenika, 3 glavne stavke (kućanstvo, transport, putovanje) i ukupnog ugljičnog otiska.
ISPITANICI
ANALIZA PODATAKA:
Rezultate svog istraživanja učenici SŠ dr Mate Ujevića Imotski predstavili su na ljetnoj školi SEMEP koja se održala u Komiži, 2.-7.7.2023.
Sve aktivnosti i cijelu analizu istraživanja unutar projekta možete pogledati ovdje