preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Sućidar" Split

Login
Kalendar
« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Kalendar nastave 2024./25.

 

Radovi učenika

Slika mjeseca

     

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 12. 2013.

Ukupno: 603431
Ovaj mjesec: 980
Ovaj tjedan: 533
Danas: 39
Raspored zvona

             

       JUTRO

1.sat: 8:00-8:45 

2.sat: 8:50-9:35

3.sat: 9:40-10:25

odmor 10:25-10:40

4.sat: 10:45-11:30

5.sat: 11:35-12:20

6.sat: 12:25-13:10

 

  POSLIJEPODNE

1.sat: 14:00-14:45

2.sat: 14:50-15:35

3.sat: 15:40-16:25

odmor 16:25-16:40

4.sat: 16:45-17:30

5.sat: 17:35-18:20

6.sat: 18:25-19:10

e-Dnevnik

Školski liječnik

  • dr. med. Silvana Stipanović, spec. školske med.
  • Adresa: Trg Hrvatske bratske zajednice 7
  • Tel: 021/480-304
  • E-mail liječnice:
  • silvana.stipanovic@nzjz-split.hr  
  • E-mail med.sestre:
  • jelena.bilic@nzjz-split.hr
Udžbenici 2024./2025.
Podcast OŠ "Sućidar"

STARIJE EPIZODE: EP. 1

EP. 2

Polaganje stručnih ispita

Uplatu troškova polaganja stručnog ispita na IBAN: 

HR0224840081100647964

RAZREDNA NASTAVA

PRIRODA I BIOLOGIJA

GLAZBENA KULTURA

Školska knjižnica

Vaši prijedlozi

Ukoliko imate neki prijedlog ili primjedbu u vezi sadržaja web stranice, javite se administratorici Dominki Debak na e-mail ossucidarknjiznica@gmail.com 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
24. LJETNA ŠKOLA SEMEP-a (South-Eastern Mediterranean Environmental Project)
Autor: Dragana Mamić, 10. 7. 2023.

SEMEP (South-Eastern Mediterranean Environmental Project) je interdisciplinarni UNESCO-ov projekt odgoja i obrazovanja za okoliš koji je pokrenulo Ministarstvo prosvjete Grčke, a prvi sastanak održan je 1994. u Ateni.  Namijenjen je nastavnicima i učenicima u cilju poticanja odgoja i obrazovanja za održivi razvoj na području Mediterana.

CILJ međunarodnog projekta SEMEP-a je edukacija o povijesnim, kulturološkim, prirodnim, socijalnim i ekološkim vrednotama i time promoviranje kulture mira i tolerancije među državama ovog područja. Potiče se holistički i interdisciplinarni pristup izrade projekata tijekom školske godine.


24. ljetna škola SEMEP-a održana je od 2.-7.7.2023. godine u Komiži na otoka Visu. Kao i svake godine škola je pružila niz predavanja, radionica, terenske nastave te ostalih aktivnosti kojima su sudionici izmjenjivali iskustva i poticali jedni druge kako primijeniti i širiti djelovanja o smanjenju klimatskih promjena. Ove godine predstavnici naše škole su bile učenice Antea Ćubelić, Nadana Rikarda Podrug i koordinatorica ovog projekta profesorica biologije Dragana Mamić. Istraživanje koje su radile tijekom godine prezentirali su učenici Srednje škole dr. Mate Ujević Imotski (Martina Žužul i Mate Boban pod mentorstvom prof. Marijane Vuković). Projektom Urbano vs ruralno koji je bio u suradnji naše škole i Srednje škole dr. Mate Ujević Imotski predstavili su svoje istraživanje ostalima školama iz cijele Hrvatske. Učenici s kojim su tijekom cijele godine istraživali su Martina Žužul i Mate Boban pod mentorstvom prof. Marijane Vuković. Istraživanje koje su Antea, Nadana, Mate i Martina predstavili ostalim sudionicima SEMEP projekta pogledajte ovdje URBANO VS RURALNO.

 

CILJ PROJEKTA: ISTRAŽIVAČKO PITANJE

Kako populacija ruralne i urbane sredine emitira CO2?

HIPOTEZE učenika:

H1: Učenici ruralne sredine emitiraju manje CO2  u odnosu na učenike urbane sredine.

H2: Učenici ruralne i urbane sredine emitiraju jednaku količinu CO2.

 

NAČIN PRIKUPLJANJA PODATAKA:

  • Svaki sudionik na kraju tjedna popunjava kalkulator ugljičnog otiska, dobivene rezultate za (kućanstvo, transport, putovanje) šalje osobi koja prikuplja podatke.
  • Svaki učenik popunjava kalkulator 4 puta.
  • 4 tjedna – trajanje ispitivanja.

 

OBRADA PODATAKA:

Sakupljač podatke svakog učenika upisuje u tablicu koja se sastoji od imena učenika, 3 glavne stavke (kućanstvo, transport, putovanje) i ukupnog ugljičnog otiska.

ISPITANICI

  • 40 učenika ruralne sredine (Gimnazija dr. Mate Ujevića  Imotski)
  • 40 učenika urbane sredine (Osnovna škola Sućidar Split)

 

ANALIZA PODATAKA:

  • Nakon što su svi podatci upisani zbrajaju se ukupne količine CO2  za (kućanstvo, transport, putovanje) i ukupan ugljični otisak svih učenika u svakom tjednu.
  • Nakon dobivenih rezultata možemo promatrati ukupan ugljični otisak (količinu CO2) svih učenika kroz 4 tjedna
  • Tema našega istraživanja bila je kolike su razlike u emisiji ugljikova dioksida u urbanoj i ruralnoj sredini s naglaskom na vrijednosti praćene u kućanstvu, transportu (prijevozu) i putovanju.
  • Pokazalo se da ruralna sredina emitira osjetno manje ugljikova dioksida od urbane sredine.
  • Na temelju dobivenih rezultata potvrđuje se i prihvaća prva hipoteza ovoga istraživanja, a istovremeno se odbacuje druga hipoteza.
  • Što se tiče ukupnoga smanjenja ugljičnoga otiska u zadana četiri tjedna istraživanja, učenici urbane sredine pokazali su se znatno uspješnijima od učenika ruralne sredine.
  • Navedeno je istraživanje rezultiralo uspješnom primjenom upitnika o ugljičnom otisku (Carbon Footprint Calculator).
  • Isto tako, istraživanje može poslužiti i kao osnova u daljnjem poboljšanju ekoloških uvjeta koji bi se ponajviše mogli postići razmatranjem svakodnevnih navika pojedinca.

 

Dio programa s 24. ljetne škole pogledajte i na stranicama SŠ dr Mate Ujevića Imotski  OVDJE

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju