« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
JUTRO
1.sat: 8:00-8:45
2.sat: 8:50-9:35
3.sat: 9:40-10:25
odmor 10:25-10:40
4.sat: 10:45-11:30
5.sat: 11:35-12:20
6.sat: 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1.sat: 14:00-14:45
2.sat: 14:50-15:35
3.sat: 15:40-16:25
odmor 16:25-16:40
4.sat: 16:45-17:30
5.sat: 17:35-18:20
6.sat: 18:25-19:10
SEMEP (South-Eastern Mediterranean Environmental Project) je interdisciplinarni UNESCO-ov projekt odgoja i obrazovanja za okoliš koji je pokrenulo Ministarstvo prosvjete Grčke, a prvi sastanak održan je 1994. u Ateni. Namijenjen je nastavnicima i učenicima u cilju poticanja odgoja i obrazovanja za održivi razvoj na području Mediterana.
CILJ međunarodnog projekta SEMEP-a je edukacija o povijesnim, kulturološkim, prirodnim, socijalnim i ekološkim vrednotama i time promoviranje kulture mira i tolerancije među državama ovog područja. Potiče se holistički i interdisciplinarni pristup izrade projekata tijekom školske godine.
24. ljetna škola SEMEP-a održana je od 2.-7.7.2023. godine u Komiži na otoka Visu. Kao i svake godine škola je pružila niz predavanja, radionica, terenske nastave te ostalih aktivnosti kojima su sudionici izmjenjivali iskustva i poticali jedni druge kako primijeniti i širiti djelovanja o smanjenju klimatskih promjena. Ove godine predstavnici naše škole su bile učenice Antea Ćubelić, Nadana Rikarda Podrug i koordinatorica ovog projekta profesorica biologije Dragana Mamić. Istraživanje koje su radile tijekom godine prezentirali su učenici Srednje škole dr. Mate Ujević Imotski (Martina Žužul i Mate Boban pod mentorstvom prof. Marijane Vuković). Projektom Urbano vs ruralno koji je bio u suradnji naše škole i Srednje škole dr. Mate Ujević Imotski predstavili su svoje istraživanje ostalima školama iz cijele Hrvatske. Učenici s kojim su tijekom cijele godine istraživali su Martina Žužul i Mate Boban pod mentorstvom prof. Marijane Vuković. Istraživanje koje su Antea, Nadana, Mate i Martina predstavili ostalim sudionicima SEMEP projekta pogledajte ovdje URBANO VS RURALNO.
CILJ PROJEKTA: ISTRAŽIVAČKO PITANJE
Kako populacija ruralne i urbane sredine emitira CO2?
HIPOTEZE učenika:
H1: Učenici ruralne sredine emitiraju manje CO2 u odnosu na učenike urbane sredine.
H2: Učenici ruralne i urbane sredine emitiraju jednaku količinu CO2.
NAČIN PRIKUPLJANJA PODATAKA:
OBRADA PODATAKA:
Sakupljač podatke svakog učenika upisuje u tablicu koja se sastoji od imena učenika, 3 glavne stavke (kućanstvo, transport, putovanje) i ukupnog ugljičnog otiska.
ISPITANICI
ANALIZA PODATAKA:
Dio programa s 24. ljetne škole pogledajte i na stranicama SŠ dr Mate Ujevića Imotski OVDJE