« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
JUTRO
1.sat: 8:00-8:45
2.sat: 8:50-9:35
3.sat: 9:40-10:25
odmor 10:25-10:40
4.sat: 10:45-11:30
5.sat: 11:35-12:20
6.sat: 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1.sat: 14:00-14:45
2.sat: 14:50-15:35
3.sat: 15:40-16:25
odmor 16:25-16:40
4.sat: 16:45-17:30
5.sat: 17:35-18:20
6.sat: 18:25-19:10
U povodu Svjetskoga dana oživljavanja u našoj je školi 14. 10. 2021. godine održana edukacija reanimacije u sklopu aktivnosti Centra za transdisciplinarna istraživanja i promicanje kulture zdravlja s učenicima 8.a i 8.b razreda. U obilježavanju su sudjelovali i učenici 7.a i 7.b razreda 20. 10. 2021. Voditeljica projekta naše škole je Dragana Mamić, prof.. Edukacija je trajala dva školska sata, a uz samu tehniku oživljavanja učenici su učili i o tome kako biti odgovoran za drugog čovjeka. Naši učenici su sa velikim zanimanjem slušali predavanje i pratili postupak oživljavanja na lutci. Najbolji od njih će kroz ovaj projekt pokazati i ostalim učenicima u školi cijeli postupak oživljavanja na lutkama uz mentorstvo i nadzor prof. Mamić.
Već deset godina program Edukacije djece o oživljavanju u osnovnim školama provodi se u tri županije: Splitsko-dalmatinskoj, Šibensko-kninskoj i Primorsko-goranskoj. Na taj način je obučeno više od 7000 djece. Voditelji programa su prof. dr. sc. Julie Meštrović, dr. sc. Mila Bulić, dr. med. Tatjana Čatipović i dr. med. Ivan Brdar koji već godinama provode edukaciju djece po školama kako bi mogli reagirati u hitnim situacijama i spasiti život.
U projekt Kardiopulmonalna reanimacija je uključeno 7 osnovnih škola u gradu Splitu 544 djece sedmih i osmih razreda. Program poučavanja sastoji se od kratkog učenja znanja i vježbi na lutkama. Iskustva pokazuju da djeca koja su uključena u program učenja o KPR bolje prepoznaju opasne situacije (npr. opasnost od utapljanja ili električnog udara) od ostalih vršnjaka i traže na vrijeme odgovarajuću pomoć u opasnim situacijama. Oni i preventivno utječu na okolinu, upozoravajući druge osobe na potencijalno opasne aktivnosti Učenjem oživljavanja u mlađoj dobi podiže se samopouzdanje djece kad se nađu u hitnoj situaciji. Od posebnog je značenja da organizirano učenje o potrebi i načinima pomoći drugim osobama pomaže u stvaranju ispravnih stavova djece o sebi i svojoj odgovornosti prema sugrađanima u društvenoj zajednici.