preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Sućidar" Split

Login
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Kalendar nastave

 

Radovi učenika

Slika mjeseca

     

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 12. 2013.

Ukupno: 564100
Ovaj mjesec: 2113
Ovaj tjedan: 397
Danas: 4
Sigurnost na internetu

Raspored zvona

             

       JUTRO

1.sat: 8:00-8:45 

2.sat: 8:50-9:35

3.sat: 9:40-10:25

odmor 10:25-10:40

4.sat: 10:45-11:30

5.sat: 11:35-12:20

6.sat: 12:25-13:10

 

  POSLIJEPODNE

1.sat: 14:00-14:45

2.sat: 14:50-15:35

3.sat: 15:40-16:25

odmor 16:25-16:40

4.sat: 16:45-17:30

5.sat: 17:35-18:20

6.sat: 18:25-19:10

e-Dnevnik

Školski liječnik

  • dr. med. Silvana Stipanović, spec. školske med.
  • Adresa: Trg Hrvatske bratske zajednice 7
  • Tel: 021/480-304
  • E-mail liječnice:
  • silvana.stipanovic@nzjz-split.hr  
  • E-mail med.sestre:
  • jelena.bilic@nzjz-split.hr
Školski jelovnik

Priloženi dokumenti:
jelovnik04.pdf

Podcast OŠ "Sućidar"

STARIJE EPIZODE: EP. 1

Polaganje stručnih ispita

Uplatu troškova polaganja stručnog ispita na IBAN: 

HR0224840081100647964

RAZREDNA NASTAVA

PRIRODA I BIOLOGIJA

GLAZBENA KULTURA

Školska knjižnica

Vaši prijedlozi

Ukoliko imate neki prijedlog ili primjedbu u vezi sadržaja web stranice, javite se administratorici Dominki Debak na e-mail ossucidarknjiznica@gmail.com 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt "Utjecaj različitih gnojiva na rast biljaka"
Autor: Dragana Mamić, 14. 6. 2021.

 

Projekt Utjecaj različitih gnojiva na rast biljaka je uključio suradnju dviju škola OŠ Sućidar u Splitu i OŠ braća Glumac iz Lastova koje su projekt povezale sa stvarnim životom i praktičnom namjenom. Učiteljice Dragana Mamić, prof. (OŠ Sućidar) i Majana Engelbrecht, prof. (OŠ Braća Glumac, Lastovo) organizirale su zanimljivije, svestranije i učinkovitije pristupe učenju i poučavanju, a projektno učenje i projektna nastava jedno je od njih. Metodom projektne nastave učenice osmog razreda naše škole: Sara Golo, Tamara Golo, Ema Goreta, Jurja Vrljičak, Patricia Katić, Mia Tokić naučit će učiti, istraživati, raditi u timu i međusobno surađivati, samostalno pronalaziti informacije i potrebne podatke, steći socijalne i komunikacijske vještine, iznositi vlastite stavove, ideje i mišljenja.


Cilj projekta je:

  1. razvijati pozitivan odnos i ljubav prema prirodi i životu
  2. usvojiti znanja o izvornoj stvarnosti temeljem promatranja procesa i pojava  u prirodi
  3. razvijati sposobnost logičkog zaključivanja i kritičkog mišljenja na osnovi promatranja prirodnih procesa i pojava
  4. usvojiti pozitivne stavove – uvjerenja o važnosti prirode i njezine zaštite
  5. promicati zdravlje, zdrav stil života i usvajati zdrave životne navike 
  6. razvijati sposobnost za samostalno i grupno izvođenje praktičnih radova i pokusa te istraživačkih radova
  7. razvijati vještine i sposobnosti točnog, preciznog govornog, pismenog i grafičkog izražavanja
  8. razumjeti ekološke odnose u prirodi i utjecaj ljudskih djelatnosti

 

Kroz projekt se odrađuju i određeni ishodi:

  1. BIO OŠ B.7.2. - Analizira utjecaj životnih navika i rizičnih čimbenika na zdravlje organizma ističući važnost prepoznavanja simptoma bolesti i pravovremenoga poduzimanja mjera zaštite -  veza MT Osobni i socijalni razvoj (A.3.1., A.3.3., C.3.1., C.3.2.)
  2. BIO OŠ B.7.3. - Stavlja u odnos prilagodbe živih bića i životne uvjete
  3. BIO OŠ C.7.2. - Uspoređuje energetske potrebe različitih organizama uzimajući u obzir potrebnu vrstu i količinu hrane za očuvanje zdravlja
  4. BIO OŠ D.7.1. - Primjenjuje osnovne principe znanstvene metodologije i objašnjava dobivene rezultate - veza MT Osobni i socijalni razvoj (A 3.3., B 3.2., B 3.4.); MT Poduzetništvo (A - 3.1., B - 3.1., B - 3.2., C - 3.1. i 3.2.); MT Zdravlje (B.3.2.C)
  5. BIO OŠ D.7.2. - Objašnjava važnost i utjecaj bioloških otkrića na svakodnevni život

 

Način realizacije projekta:

  • Učionička i terenska nastava
  • Individualni rad u školi
  • Odlazak učenika OŠ Sućidar iz Splita na Lastovo
  • Učenici obiju škola prezentiraju i analiziraju rezultate svog istraživanja
  • Upoznavanje autohtonih biljaka otoka Lastova
  • Obilježavanje Dana poljoprivrede i ribarstva
  • Druženje učenika i stjecanje novih prijateljstava
  • Dolazak učenika OŠ Braća Glumac iz Lastova u Split
  • Obilježavanje Međunarodnog dana mladih
  • Predstavljanje rezultata na web stranici škole, na školskom panou i online virtualnim aplikacijama (Zoom)

 

 

Istraživačko pitanje: Koja gnojiva će imati bolji utjecaj na rast biljaka mrkve i kupusa?

Hipoteza: U odabiru prirodnih gnojiva kokošijeg i kozijeg i umjetnih gnojiva (KAN (MgO) i NPK(S) 15-5-15) pretpostavljamo da će biljke mrkve i kupusa bolje rasti u sredini s prirodnim gnojivima.

Metode rada: Svaki tim učenika pojedine škole u istoj vrsti zemlje posijao je iste sjemenke mrkve i kupusa u male lončanice. Kada su narasle mlade biljke dodana je izmjerena količina gnojiva. Učenice OŠ Sućidar su dodale u svoje lončanice umjetna gnojiva (KAN (MgO) i NPK(S) 15-5-15), a učenici OŠ Braća Glumac prirodna (kokošije i kozije) gnojiva. Po jedna biljka svake vrste ostavljena je kao kontrolna (bez dodatka gnojiva). Od početka klijanja svakoj biljci se mjerilo njen rast s obzirom na vrstu gnojiva koji je dobila. Biljke su zalijevane svaki drugi dan s 0,05 dcl vode.

 

Slike rasta biljaka mrkve i kupusa uz umjetna gnojiva:

 

 

 

Zaključak:

Bolji utjecaj na rast biljka mrkve i kupusa su imala umjetna gnojiva  (KAN (MgO) i NPK(S) 15-5-15).

 

 

Aktivnosti unesene u video uradak možete pogledati OVDJE 

Ovaj projekt je pokazatelj kako učenicima treba biti podrška jer se time potiču na stvaralačko mišljenje i omogućuje im se razvoj i ostvarenje njihovih potencijala.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju