« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
JUTRO
1.sat: 8:00-8:45
2.sat: 8:50-9:35
3.sat: 9:40-10:25
odmor 10:25-10:40
4.sat: 10:45-11:30
5.sat: 11:35-12:20
6.sat: 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1.sat: 14:00-14:45
2.sat: 14:50-15:35
3.sat: 15:40-16:25
odmor 16:25-16:40
4.sat: 16:45-17:30
5.sat: 17:35-18:20
6.sat: 18:25-19:10
Tijekom školske godine 2021./2022. učenici osmih razreda naše škole pod mentorstvom prof. Nade Talijančić sudjelovali su u školskom projektu GLAZBA - EMOCIJA - PRIČA.
Ciljevi/ishodi projekta
Učenici samostalno oblikuju svoje ideje i kreativno pristupaju rješavanju problema .
Projektne aktivnosti
Na jednu sliku i tri glazbena primjera učenici pišu kratku priču za svaki glazbeni primjer.
Stvaralaštvo i kreativnost djece moguće je poticati na različite načine: književnošću, glazbom, umjetnošću pokreta, likovnom umjetnošću i sl. Od presudnog je značaja da se dijete nalazi u poticajnoj sredini, okruženo kvalitetnim sadržajima koji će mu pomoći da ostvari svoje pune potencijale. Utjecaj glazbe na sve aspekte čovjekova života poznat je još od najranije povijesti. Glazba doprinosi djetetovu cjelovitu razvoju, zbog toga je treba maštovito integrirati u sve igre i aktivnosti koje se provode u radu s djecom. Priča i glazba dva su najmoćnija medija kroz čiji se uzajamni odnos razvijaju svjetovi koji mogu govoriti i sami za sebe, ali kada se udruže djeluju na bogatstvo iskustva i doživljaja. Ozvučena priča rezultat je kreativnog i stvaralačkog promišljanja odgojitelja i djece koji ujedinjuju sve aspekte stvaralaštva (književno, glazbeno, dramsko-scensko i plesno) te potiče djecu da istražuju i izražavaju se na najraznovrsnije i originalne načine.
Sve radove učenika možete pogledati ovdje LJUBAVNE PRIČE -radovi učenika