« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
JUTRO
1.sat: 8:00-8:45
2.sat: 8:50-9:35
3.sat: 9:40-10:25
odmor 10:25-10:40
4.sat: 10:45-11:30
5.sat: 11:35-12:20
6.sat: 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1.sat: 14:00-14:45
2.sat: 14:50-15:35
3.sat: 15:40-16:25
odmor 16:25-16:40
4.sat: 16:45-17:30
5.sat: 17:35-18:20
6.sat: 18:25-19:10
Učenici 5.a i 5.b su dana 23. studenoga 2018. imali radionicu Doživljaji poezije osjetilima u pjesmi Dobriše Cesarića "Jesen" koju je pripremila prof. Marija Vučković. ►
Tko? 5.a, 5.b, prof. Marija Vučković
Što? Doživljaj poezije osjetilima
Kada? 23. studenoga 2018.godine (petak)
Gdje? OŠ Sućidar (učionica hrvatskog jezika)
Zašto? Kako bi učenici naučili izdvojiti motive iz pjesme „Jesen“ Dobriše Cesarića i imenovati osjetila kojim pjesnik doživljava prirodu u jesensko vrijeme.
Kako? Učenici su uočavali različite pjesničke slike s kojima su povezivali svoja osjetila na temelju prigodnih „jesenskih instalacija“ - različitih jesenskih plodova i lišća koje su donijeli od kuće. Svaki od učenika unutar grupe je bio zadužen za jednu pjesničku sliku; kušali su plodove, mirisali ih i opisivali ih…
Ciljevi: Učenici su doživjeli poeziju na novi način, doživljavali su pjesničke slike s kojima su povezivali svoja osjetila i na taj način su potaknuti na budući skladan život s prirodom, razvijanje sposobnosti zapažanja promjene u prirodi, uočavanja i doživljavanje osobnih vrijednosti. Razvijaju sposobnost i razumijevanje svijeta prikazanog u lirskoj pjesmi te samostalno istražuju slikovitost lirske pjesme.
Slušamo: Za vrijeme radionice prigodno smo slušali Vivaldija: Četiri godišnja doba - Jesen
Učenici: Iskazali su zadovoljstvo ovakvim načinom rada.
Zahvaljujemo našim vrijednim članicama Novinarske grupe koje su za ovu prigodu izradile plakat „Pjesničke slike“.