« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
JUTRO
1.sat: 8:00-8:45
2.sat: 8:50-9:35
3.sat: 9:40-10:25
odmor 10:25-10:40
4.sat: 10:45-11:30
5.sat: 11:35-12:20
6.sat: 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1.sat: 14:00-14:45
2.sat: 14:50-15:35
3.sat: 15:40-16:25
odmor 16:25-16:40
4.sat: 16:45-17:30
5.sat: 17:35-18:20
6.sat: 18:25-19:10
Produženi boravak zabavno je mjesto,
tamo boravimo često
Učimo i zadaće pišemo,
igramo se, pjevamo, istražujemo
plešemo i rišemo.
Produženi boravak je poseban oblik odgojno-obrazovnog rada koji se redovito organizira izvan redovite nastave. Boravak djece je kvalitetno osmišljen i ostvaruje se u školi tijekom dana od 11:30 do 16:00 sati. Ima svoju strukturu i područja unutar kojih se osmišljavaju aktivnosti.
Sljedeća su područja obuhvaćena aktivnostima u boravku:
Aktivnosti u boravku su detaljno osmišljene u dogovoru s učiteljicama razredne nastave i nisu ograničene na 45 minuti kao u redovnoj nastavi.
U vrijeme boravka u školi učenicima je uz svladavanje nastavnog programa, organizirano vrijeme za odmor i igru, obroke, odmor na zraku, kreativno provođenje slobodnog vremena , učenje i ponavljanje te rad na zadaći.
Slobodno vrijeme u produženom boravku, omogućava dodatno razvijanje socijalnih vještina među učenicima te je oblik odmora koji je učenicima svakako potreban nakon cijelog dana provedenog u školi.
Uz obilježavanje Dana jabuka (20. listopada) nastali su radovi potaknuti stvaralaštvom likovnog umjetnika Romera Britta. Isto tako, potaknuti stvaralaštvom likovnog umjetnika Jamesa Rizzija, učenici su nacrtali "grad budućnosti". James Rizzi im je bio vrlo zanimljiv. Gledajući radove i slikarski rukopis Jamesa Rizzija, bio im je blizak zbog jednostavnosti izgleda cjelokupnog rada, djetinjeg prikaza, kolorizma... Učenici iz produženog borovaka su s učiteljicom Majom Dobrić Vatavuk uživali u likovnom izražavanju.